Nazilli'de Eğrek Alevi Bektaşi Kültür ve Cemevi Derneği tarafından Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure hayrı gerçekleştirildi. Düzenlenen etkinlikte yaklaşık 1.200 vatandaşa aşure ikram edildi.
Nazilli'ye bağlı Dallıca Mahallesi'nde bulunan Eğrek Alevi Bektaşi Kültür ve Cemevi Derneği'nde, 12 İmamlar için tutulan Yas-ı Muharrem oruçlarının sona ermesinin ardından geleneksel aşure dağıtımı yapıldı. Eğrek Cemevi Başkanı Ecevit Savaş'ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen etkinliğe çok sayıda vatandaş katıldı.
Kazanlarda hazırlanan aşureler, Dernek Başkanı Ecevit Savaş tarafından vatandaşlara kendi elleriyle ikram edilirken, etkinlik boyunca birlik ve beraberlik mesajları verildi.
"12 İmamları her gün andık"
Eğrek Alevi Bektaşi Kültür ve Cemevi Dernek Başkanı Ecevit Savaş, etkinliğin ardından yaptığı açıklamada, "Birlik ve beraberlik içinde geleneksel hale getirdiğimiz etkinliğimizi gerçekleştirdik. Tuttuğumuz oruçlar boyunca yemeklerimizi burada verdik. Çok güzel ve huzurlu bir ortamda geçti. Bugün de aşuremizi dağıttık. Yasımız sona erdi. 12 İmamları her gün burada andık. Aşure dağıtımına katılan herkese teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.
Geleneksel olarak her yıl düzenlenen aşure hayrı, vatandaşların yoğun katılımıyla birlik, beraberlik ve paylaşma duygularının ön plana çıktığı anlamlı bir buluşmaya sahne oldu.











