Nazilli Ticaret Odası Meclis Toplantı Salonu’nda, Aydın Ticaret İl Müdürlüğü yetkililerinin denetim ve gözetiminde gerçekleştirilen seçimli genel kurulda mevcut başkan Suat İşbilen tek aday olarak seçime girdi. Yapılan oylama sonucunda İşbilen, üyelerin güvenini tazeleyerek görevine devam etme hakkı kazandı.
Ege’nin örnek sitelerinden biri
2011 yılında Nazilli Galericiler Sitesi’ni hayata geçirmek amacıyla kurulan Sınırlı Sorumlu Nazilli Motorlu Araçlar Ticareti Toplu İşyeri Yapı Kooperatifi’nde başkanlık görevini sürdüren Suat İşbilen, genel kurul sonrası açıklamalarda bulundu.
Kooperatif üyelerine teşekkür eden İşbilen, Nazilli Galericiler Sitesi’nin Ege Bölgesi’nin örnek işyeri sitelerinden biri olduğunu belirterek, sitenin daha iyi şartlara kavuşması için yönetim kurulu üyeleriyle birlikte çalışmalarını sürdürdüklerini ifade etti.
“Çalışmalarımız artarak devam edecek”
Yapıcı eleştiri ve önerilere her zaman açık olduklarını vurgulayan İşbilen, üyelerin desteğinin kendilerine daha fazla hizmet etme konusunda motivasyon sağladığını söyledi.
İşbilen açıklamasında, “Kooperatif üyelerimize verdikleri destek ve gösterdikleri teveccüh için teşekkür ediyorum. Hizmetlerimizden memnuniyet duyan üyelerimizin çoğunluk oylarıyla yeniden seçilmemiz, bizleri daha fazla hizmet vermek için teşvik etmektedir. Toplantıya katılan tüm üyelerimize teşekkür ediyor, genel kurulun tüm üye işyerlerimiz için hayırlı olmasını diliyorum. NOTS bünyesinde faaliyet gösteren tüm işletmelere bereketli ve bol kazançlar temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.










