Nazilli’de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne heyecanı yaşadı. Nazilli ilçesinin kırsal Pirlibey Mahallesinde bulunan Pirlibey İlkokulu ve Ortaokulu’nda resmi karne töreni düzenlendi.

Düzenlenen karne törenine ilçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan, ilçe MEM Erdinç Güner, Emniyet Müdürü, Jandarma Komutanı ve protokol üyeleri, öğretmenler, öğrenci velileri ve öğrenciler katılım sağladılar.

İlçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan karnelerini alan öğrencilere, “Karnelerinizi aldınız. Tatile çıktınız. Tatilde bol bol kitap okuyun. Spor yapın. Telefondan ve internetten uzak durun. Hepinizi kutluyorum. Sizleri yetiştiren öğretmenlerinize de teşekkür ediyorum” dedi.

27.561 öğrenci karne sevinci yaşarken 2.238 öğretmen ve okul idarecileri de tatile çıktılar.

Dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi.

Düzenlenen karne töreninde aydın il genelinde düzenlenen çeşitli yarışmalarda dereceye giren öğrenciler ödüllendirildiler. Dereceye giren okul öğrencilerine ödülleri ilçe Kaymakamı Huriye Küpeli Kan ve protokol üyelerince verildi. Ödüllerini alan öğrenciler büyük sevinç yaşadılar.

Okulda okul öğrencileri tarafından gerçekleştirilen gösteriler büyük beğeni topladı. Karne töreninde öğrenciler tarafından hazırlanan halk oyunları ve koro gösterileri de sahnelendi. İzleyenlerden uzun süre alkış alan gösteriler, törene renk kattı. Öğrencilerden oluşan koro öğretmenleri eşliğinde müzik resitali sundular.

Ana sınıfı öğrencilerinin gösterileri protokol üyelerinden ve öğrenci velilerinden büyük alkış aldılar.

Whatsapp Image 2026 06 27 At 09.01.06 (1)Whatsapp Image 2026 06 27 At 09.01.06Whatsapp Image 2026 06 27 At 09.01.05 (2)Whatsapp Image 2026 06 27 At 09.01.05Whatsapp Image 2026 06 27 At 09.01.04Whatsapp Image 2026 06 27 At 09.01.05 (1)