Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, yaz aylarında artan orman yangını riskine karşı denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Piknik ateşi, temizlik ateşi ve yangına neden olabilecek her türlü ateşli faaliyeti mercek altına alan ekipler, yasağa uymayanlar hakkında tavizsiz işlem uyguluyor.

18 KİŞİYE CEZAİ İŞLEM UYGULANDI

Edinilen bilgilere göre, jandarma ekipleri bu yıl içerisinde ateş yakma yasağını ihlal ettiği tespit edilen 18 kişi hakkında idari işlem gerçekleştirdi. Özellikle ormanlık alanlar ve yangın riski taşıyan bölgelerde denetimlerini sıklaştıran ekipler, olası yangınların önüne geçmek amacıyla kontrollerine devam ediyor.

YANGIN YASAĞI 31 EKİM’E KADAR SÜRECEK

Yetkililer, Aydın Valiliği tarafından alınan karar doğrultusunda 1 Haziran ile 31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ve yangın riski bulunan bölgelerde ateş yakmanın kesinlikle yasak olduğunu bir kez daha hatırlattı.

Whatsapp Image 2026 06 26 At 13.54.21 (2)Whatsapp Image 2026 06 26 At 13.54.21Whatsapp Image 2026 06 26 At 13.54.21 (1)Whatsapp Image 2026 06 26 At 13.54.20 (2)Whatsapp Image 2026 06 26 At 13.54.20